Sekretarz Gminy
Milena Nowicka
Telefon: 029 7512720
Fax: 029 7512725
email: sekretarz@krzynowlogamala.pl
Do zadań i kompetencji Sekretarza Gminy należy:
- organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne stanowiska pracy;
- opracowywanie projektu regulaminu organizacyjnego Urzedu oraz uaktualnienie go w razie potrzeb;
- współpraca z Radą oraz komisjami Rady w zakresie swojego działania;
- przestrzeganie przez pracowników dyscypliny pracy w Urzędzie;
- przestrzeganie przez pracowników przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu podstępowania administracyjnego;
- adaptacja zaowodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych, opiekun praktyk szkolnych;
- opracowywanie zakresów czynności dla kierowników i samodzielnych stanowisk pracy;
- pod nieobecność wójta wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników oraz kierowników jednostek organizacyjnych;
- przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Urzędu oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Wójta;
- nadzorowanie spraw osobowych kierowników jednostek organizacyjnych Gminy;
- rozstrxyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu;
- dbanie o podnoszenie kwalifikacji przez pracowników;
- prowadzenie kontroli wewnętrznych Urzędu w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynacja kontroli zewnętrznych;
- prowadzi rejestr zarządzeń Wójta Gminy;
- nadzoruje działania związane z przeprowadzeniem wyborów samorządowych, Prezydenta RP, Sejmu RP, Senatu RP, wyborów parlamentarnych i referendów oraz wykonuje zadania urzędnika
- wyborczego w Gminie;
- wykonuje obowiązki w granicach udzielonego mu pełnomocnictwa przez Wójta;
- uczestniczy w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania;
- nadzoruje prowadzenie rejestru skarg i wniosków;
- prowiadzi książkę kontroli;
- wykonuje zadania powierzone przez Wójta związane zfunkcjonowaniem Urzędu;
- sprawuje bezpośredni nadzór nad samodzielnymi stanowiskami pracy w Urzędzie oraz referatem ds. gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.